Helgen

Då var min första helg hos familjen avklarad. Jobbade lördag och var ledig idag, söndag. Eftersom Kristin & Dennis spenderade lördagkvällen i Boston så hämtade de upp mig på vägen hem och så jag sov hos dom inatt och idag har jag firat påsk med dom + Dennis familj.

Åkte tåget från dom i Franklin till Boston alldeles själv tidigare ikväll. Familjen skulle hämta upp mig vid tåget men dom blev fast i trafik så jag skulle ta tunnelbanan hem så skulle de hämta upp mig där. Men även då var de fast i trafik så jag gick gå från hållplatsen till huset. Fick fråga en dam om hjälp men hon var retard och kunde ingenting så jag ringde hostmum och frågade om en ynka gata och sen fixade jag resten själv. Wätt nöjd med insatsen faktiskt, även om jag svor ett par gånger för det var mörkt, 100 grader och jag hade fetaste väskan att släpa på.

Det är fantastiskt fint här när det är mörkt. Jag försökte ta bild på det men jag fattar uppenbarligen inte hur man använder min kamera korrekt för bilderna blev enbart svarta. (Tur att pappa snart kommer hit) Hur som helst har huset massa lampor som gör att det verkligen ser ut som ett slott, och står man på trädgården så kan man se en del av Bostons skyline. nära downtown bor jag, kära vänner. Det är amazing!


I lördagskväll var jag själv med barnen och vi bakade påsk-cupcakes


Lucy Lu solade te't i den 25-gradiga värmen


Detta är då alltså mitt hem! Bilden gör det dock inte alls rättvist med alla lampor osv.



Kommentarer
Postat av: Marie

låter ju helt underbart! :O

2010-04-05 @ 15:27:47
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Marie

HAHA nej :D något får man fördriva tiden med, det är ju trotts allt 4 månader kvar så! ;D

2010-04-05 @ 18:16:37
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0