Ny vecka

Trodde att jag skulle skjuta mig själv denna måndagsmorgon. Jag sov fruktansvärd dåligt inatt, drömde sjuka grejer och en av de 500 gångerna jag vaknade var jag säker på att det var en råtta i mitt rum. Här om natten vaknade jag och var säker på att orm var i min säng, och en annan natt drömde jag att det var en fet spindel på mitt golv. Förstår inte hur jag ska tolka alla dessa extremt obehagliga drömmar och inbillningar som inkluderar vidriga kryp. Antar att det inte är något direkt jättebra :O

Helgen har varit bra hur som helst! Party fredag, shopping med Anna på lördag, jobb från 17-23 lördagkväll. Dock hängde Anna med hem och hjälpte mig när tvillingarna hade 2 kompisar över för sleepover. Kvällen slutade med att även Anna stannade över natten. På söndagen gick vi upp vid 12, drog till stan för lite ärenden. Sen åt vi middag och gick på bio (The back up plan = helt okej!)

Dagens mest positiva: Har precis sett Bruins ta sig vidare i slutspelet :D :D Gosh, nu ska jag jobba in att få en biljett till nån match i semin, och det får fan kosta vad det vill! (Kanske bör tillägga att dagens mest positiva också var att jag äntligen fick prata med världens bästa Martin på skype! Blev så exalterad att jag pratade ungefär 1 timma och 5 minuter av samtalet som varade i 1 timma och 10 minuter. Men det var kul iaf :D)





Kommentarer
Postat av: sash

FINISEN :D :D :D

2010-04-27 @ 08:13:30
Postat av: Martin

Tack för samtalet! Det var kul att snacka samt se hur du bor. Mina 5 min räckte gott ;)

Hörs om en månad igen då.

2010-04-27 @ 19:37:07
Postat av: Mamma

Ny jacka?

2010-04-28 @ 06:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0