Sunny day

Idag har varit en typiskt soft dag. Släppte av barnen i skolan 07.30 och sen behövde de inte hämtas upp förrän 17.30. Detta gav mig alltså 9 timmar av diverse chilla aktiviteter, som att sova 2 timmar till när jag kom hem från skolan. Tog lite pics på dagens promenad som jag ju kanske kan dela med mig av för att fylla ut inlägget lite.

Oh, förresten! IMORGON KOMMER MAMMA OCH PAPPA HIT :D
Eller inte just till mig i och för sig men till Boston. Dom kommer ju dock bo hos Kristin och Dennis men jag ska försöka hitta så mycket tid som möjligt till att vara med min egna familj. Är bortrest över helgen med amerikanska familjen tyvärr, men har istället fått hela måndag och hela tisdag ledigt så då kommer jag bosätta mig hos Krillan jag med. Gosh, kan det inte bara bli måndag nuuuu?!








Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan!

Vet inte om du kommer ihåg att du skrev till mej på min blogg för ett tag sen, men jag kommer också snart till Boston:D Vart är det du kommer bo? :)

Ha de bra! Joefin

2010-04-14 @ 09:54:13
URL: http://jsword.blogg.se/
Postat av: Malin

Vart ska du och din amerikanska familj resa då? ;D

2010-04-14 @ 14:23:15
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Anna

Så fiiiiiiiint

2010-04-15 @ 01:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0