Dirr till baren

God morgon på er där hemma! Klockan är snart 08.30 för eran del och för mig är den snart 02.30. Kom hem från NH på eftermiddagen idag och bestämde mig för att joina på karaokebaren @ Harvard square, Cambridge. Fick höra att en hel kanna med öl bara kostade 9 dollar, rusade till baren och beställde Samuel Adams vilket tydligen inte var så jävla smart då det är finöl och den kostade 20 dollar istället. Blev ju inte så jävla billigt (men bara dra kortet lix) men nog så mycket godare än alla andras billiga Bud Light. Fick gratis skjuts hem av Martin så det kändes ändå rätt okej för plånboken. Äckligt mycket folk hur som helst, på både gott och ont. Över lag en trevlig kväll. Nu är jag så fruktansvärt trött så ska sovisen. Tur att jag är ledig imorgon. Detta faktum ska utnyttjas väl :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0