Helgen i bilder, råå

Nu ska jag och Anna strax åka till stan och äta brunch. Hoppas att det inte kostar skjortan bara, det kanske låter gott! HA HA. Sen ikväll ska jag ta ett busshelvete och åka till dom andra i New Hampshire, det känns typ lagom trevligt med 2,5 timmar i buss till något som jag inte ens vill åka till. Kan inte bli bättre........... Ja ja, hörs då! Kommer tillbaka en sväng på tisdagkväll.


Fredagkvällen spenderades med min norska polare. Shopping, middag, bio och sleepover.


Shopping och lunch med Frida som åkte hem till Linköping på semester igårkäll. Inte alls avis eller så ^^






Utekväll med Annz



Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Får inte du åka till Linkan på semester? :O:O:O

2010-08-08 @ 23:26:45
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0