Ola <3



Idag har det varit en sån här dag då jag har längtat hem. Detta till allra största del på grund av att Ola uppträdde i Linköping tidigare ikväll. Detta är för många helt obegripligt och förmodligen "fjantigt" men det känns minst sagt FÖRJÄVLIGT att ha gått miste om detta tillfälle! Som tur är har Joe och kidsen faktiskt tagit detta på allvar och sagt hur ledsna dom är för min skull och klappat mig på huvudet (som en 5-åring men whatever) Då känns det på något sätt lite bättre. Men oooooh, kan inte sluta tänka på vad jag gick miste om :(

Jag tog i alla fall Ola-dagen seriöst och har gått klädd i en av mina Ola-tishor hela dagen. Gillar att baksidan av tishan har adressen till hans hemsida med så nu hoppas jag att alla amerikanare här har tittat extra noga på min rygg idag. Tog inte ens av mig den när vi låg vid poolen i 3 timmar. Men vad gör man inte för den finaste och bästa personen jag vet liksom? :D

P.s. Censuren på mitt ansikte hade ni förstått om den inte fanns där. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0