Så varmt hela tiden

Idag tog vi en båt till en ö precis mittemot huset. Vi var där i princip först och allt var nästan helt orört och det var bara fantastiskt. Bilderna jag tar här gör sig inte rättvisa, allt är mycket finare i verkligheten. Sjukt härlig men samtidigt skrämmande känsla att gå i vattnet och vara 15 meter ifrån massa sälar. I övrigt har jag och kidsen hängt vid poolen resterande dagen, och det är väl i det stora hela det som har skett idag. Imorgon åker vi hem, men jag förblir förhoppningsvis bara hemma nån timma innan jag åker igen. I helgen ska jag ha det så jävla slappt alltså, can't wait!














Kommentarer
Postat av: Anna

YOOOO! Måste bara berätta att jag drar till San Diego i december och stannar till maj, så om du vill åka över hela landet o hälsa på mig hade jag blivit superglad ;)

2010-08-29 @ 10:59:39
Postat av: Pet

söta cillen :) saknar dig <3

2010-08-29 @ 11:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0