Fredagkväll

Har just avslutat ett 2 timmar långt Skype-samtal med Bralle, vilket både hjälpte mig och fick mig på andra tankar. Typiskt jävla fin kompis det där! I övrigt en slapp ledig dag, har i princip bara hängt med Frida, lunchat och planerat lite sådär. Kvällen ser inte ut att bli mycket roligare än att jag och Joe nu ska gå till CVS. Kanske köpa lite kvällsmat på vägen, det vore rätt så gott. Imorgon är det lördag och jag ska jobba hela dagen och hela kvällen = inte asbra drag. Men i och för sig sa jag redan förra helgen att den här minsann skulle bli lugn. (Lugn = nykter) Mindre kul, mindre minus på kontot. Kanske går jämt ut.

Kommentarer
Postat av: Bralle

Tihi, du är en typiskt bra kompis :D Hörs snart igen min vän! Ha en så rolig helg som möjligt! Puss!

2010-12-11 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0