Helgsuppdatering

I helgen var jag ledig och av det gjorde jag en hel del trevlig saker. I fredags drog jag till Anna efter jobbet och så åt vi på Unos innan vi drog hem till henne för Sex and the city-kväll. På lördagen kom Kristin hem till mig och vi tog oss till stan för att fira svensk juletid-grej. Julsaker, luciatåg och god svensk mat och övriga godsaker! Snacka om att man var i mathimlen! Och svenskhimlen. För en sån finns det ju. När eftermiddagen trängde sig på kom Anna hit, sen anslöt även Frida och framåt 22.30 körde Frida bort oss till Fenway där vi mötte upp andra svenska au pairer och sen hängde vi på Lansdowne. Natten avslutades på våran feta restaurang i China town, och hem kom man inte förrän sisådär 04.45. Söndagen spenderades framför julkalendern och senare på Cheesecake factory och en liten kvällspromenad på stan. Sen blev man för trött, då åkte man hem och somnade 18.30. Fin helg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0