Onsdag: check

Har lyckats ta mig smärtfritt igenom onsdagen, jobbade dock bara 5 timmar varav jag 3 av dem satt i bilen samt tittade på E's simträning (löste korsord). Fick schemat idag och tydligen ska jag jobba till 20.00 på fredag, JULAFTON. Höll på och dö när jag såg det, eftersom jag skulle varit ledig egentligen och efter det planerat min svenska julafton hos Kristin. Men nej, aldrig blir det som jag har tänkt mig. Jävla äckliga otur som förföljer mig hela jävla tiden (!!!), jag förstår det inte. Dock ställde Joe upp på att jobba istället för att vara ledig på eftermiddagen så jag kan vara i Franklin till 17.30 iaf. Men fyfan vad deppig jag är, inte ens julafton får man tid att fira. Äckliga skitjobb. Ja, bara lite bitter på det här.

Jag och Joe har softat på mitt rum hela kvällen, kollat Sex and the city och sånt. Imorgon ska jag ställa upp på att skjutsa henne till T.J.Maxx när det öppnar 08.00, ska bli skönt. Typ. Det som är bra är ju att man kanske får unna sig något litet bara för det. Men bara någos pyttelitet isf. Det är ju trots allt jul snart och jag får ju helt sinnessjukt mycket paket i år. HA HA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0