SNÖ!

Igår kom minsann den första riktiga snön och mycket av den ligger kvar även idag. Hängde downtown med Sofia igårkväll, kirrade lite julklappar till Krillan, åt kvällsmat och snackade skit (bokstavligt talast skit, det behövdes!) Traskade sent hem i vintermörkret med snön fallandes och det kändes precis som hemma. Bara det att det inte var det. Drog igång julmusik och började slå in kidsens alla julklappar, but still not the right christmasfeeling. Jag ger upp hoppet om att den kommer att infinna sig i år.

Familjen kom hem från Vermont tidigare ikväll så nu är det fullt hus igen. Det var ju synd. Jobb imorgon och jag gör vad som helst för att dessa 2 dagar passerar fort så jag kan försvinna till Franklin för lite julfirande ett par dagar. Gjorde för övrigt idag köttbullar till vårat svenska julbord på fredag, jag tror dom blev hyfsat okej men såklart inte som mammas. Das war alles.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0