Pappersarbete

Förberedelserna inför mitt USA-år är i full gång. Det känns som att jag har fixat med det här i ett år nu så man börjar ledsna lite. Har väl dock lite mig själv att skylla, jag är ju trots allt sämst i kommun på att ta tag i saker. Gör gärna en sak och sen vilar lite i nån månad innan jag tar tag i nästa del. Typ som när jag skulle ta körkort och bokade en lektion varannan månad. Inte konstigt att det tog mig ett jävla tag innan jag väl fick det där körkortet. I detta fall med au pair-sökandet, likväl som körkortstagandet, har jag nog bara en person att tacka för att det blir av. Min mamma! Utan henne hade jag varken haft körkort eller kunnat skicka in ett enda papper till föreningen. Synd att inte jag fick genen "ta-tag-i-saker" av min mamma, utan fick den lite mer lata sidan av pappa istället.

Hur som helst, nu är det i alla fall på gång och alla papper är enligt mig i princip fixade. Väntar bara på ett, förhoppningsvis sista, mail så jag kan komplettera en detalj. Sen så...

Kommentarer
Postat av: hemlig #1 comment

GOOD JOB CILLISEN :D (ville bra pppppprouda anonymt om att jag lägger första kommentaren. Yeah!)

2010-01-26 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0