Sökningen fortsätter

Idag har familjen från Savannah både ringt och mailat. Eftersom de har visat så mycket intresse nu så kändes det jättejobbigt att jag inte kände mig helt övertygad om att det skulle passa mig. Jag svarade på hennes mail och berättade att jag orolig över att det kanske kunde bli för mycket ansvar för mig med barnen och att jag trodde att de kunde hitta någon som passade bättre för just deras familj. Hon uppskattade min uppriktighet, och nu fortsätter min sökning efter en familj där jag kan känna att lite fler saker klickar mellan oss.

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!



Synd att det inte funkade.. Jag ska ha mitt första samtal med min första match idag.. Sjukt nervös, vi ska göra det på skype dessutom.. Jag hoppas det går bra, för det finns vissa saker som jag är fundersam över. Hoppas du hittar en ny familj snart.



Kram

2010-01-29 @ 10:33:52
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: laura

å jävlar här är det full fart! Alla updates på sammagång:D BRA :D

2010-01-29 @ 13:47:52
URL: http://laurasgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0