Fredag

Igår spenderade jag dagen med jobb från 8-12, sen gick jag över till My och åt lunch och snackade skit tills jag kände att det var på tiden för en powernap. Sov bort några timmar och sedan var det dags för mig och Joe att göra oss redo för en kväll ute. En släkting till familjen lirar i nåt latino-band så vi drog dit och kollade (ni där hemma hade garvat ihjäl er om ni såg mig i den där miljön, so not Cilli-style heheh) Efter 40 min dissade vi och drog till ett annat ställe där det var billig öl, bra musik och rätt mycket grabbar. Det var kul tills klockan 2 då vi satte oss i en taxi hem.

Nu ska vi åka till New Hampshire över helgen. Jag dör! Hoppas ni har det bättre än mig :D


My's house. Dock drar hon i augusti så då får jag en ny svensk granne. Kan ju bli intressant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0