Harvard

Har jobbat 10 timmar idag. Det är det längsta jag har jobbat i sträck sedan jag kom hit. Trodde att jag skulle avlida innan värdmorsan sa att E hade simträning och jag insåg att jag faktiskt skulle få komma ur huset. E simmar på Harvard vilket är på andra sidan stan så vi åker alltid 35 min innan hon börjar. Idag borde vi åkt desto tidigare. Fick stå i bilkö som gick i typ 1 meter i timman för att när vi väl kommer fram inse att det är någon form av Harvard-match i lacrosse. Jag undrar fortfarande vilka idioter som ens spelar lacrosse, jag fattar verkligen inte grejen. Fick betala 10 jävla dollar för att parkera trots att jag sa att jag skulle lämna henne för simträning och inte ens kolla på eventet. Fick därmed spräcka min 100-dollar sedel. Det kändes tungt i hjärtat, har känt mig cool i en vecka när den har legat ihopknöglad i min trasiga plånbok. Fett rik tjej liksom.

Det är väl ungefär lite vad som har skett idag. Hur intressant liksom? Imorgon börjar jag 09.00 och jag vill dö lite när jag tänker på det. Men det är freeeeeedag och jag är ledig i helgen! Klockan 17.00 kommer jag vara världens lyckligaste människa. Eller nej, klockan 23.00 kommer jag vara världens lyckligaste människa för då har jag en öl i handen. På lördag ska jag och Anna åka till Kristin och Dennis och vara där lördag till söndag. Blir en bra helg tror jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0