Lat

Ikväll har jag, Anna, Sofia och Frida varit på bio och sett den där nya Twiligt-filmen, Eclipse. Anna och Sofia hade aningen svårt att leva i allvaret när jag och Frida satt och garva åt diverse scener. Jag har tyvärr lite svårt att förstå mig på filmerna och att sätta mig in i dom så det mesta blir bara ett hån. Jacob är den enda anledningen till att jag ens har pallrat mig igenom alla de här 3 filmerna, skapligt snygg kille.

Nu är klockan snart 01.00 och jag ska åka bort imorgon bitti 09.00. Inte har jag haft tid (orkat) packa heller så jag borde verkligen satsa på att gå upp tidigt imorgon. Jag och Joe fick 100 dollar var i måndags till att köpa kläder som "passar in" där men 1, jag har jobbat så har inte haft tid att handla något nytt och 2, vad fan får man för 100 dollar för att passa in där? Ett par strumpor? Som tur är har jag redan diverse märkesskjortor och pikér, chinos, klänningar, långa shorts och skor som är lite finare än sandaler (citat värdmorsan). Det enda jag inte har för att "passa in" nu är en vit kjol, visa träningsskor och en vit tröja för att lira tennis i. Tydligen måste allt det gå i vitt så på tennisklubben kan jag tyvärr inte vistas nu. Jävligt tråkigt faktiskt, hade varit kul att lira tennis. Hatar dresscodes från och med nu.


Så mycket gillar jag "Jacob". Made by Cilla 10 år. (21 hehehe)

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Hahaha! fan cilla, har du missat poängen? det är Edward alla älskar ! ;)<3

2010-07-01 @ 12:15:30
URL: http://malinos.blog.se
Postat av: Cill

Jag kan inte förstå varför! Herregud, kolla in Jacob liksom. Undrar vad fan hon Bella håller på med. Dum i huvudet :D

2010-07-01 @ 14:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0