Puuh

Åter tillbaka i Boston, Massachusetts. Fortfarande i chocktillstånd över att jag faktiskt överlevde fredag, lördag och söndag. Har nu skjutsat kidsen till tennis-camp och i eftermiddag ska jag köra E till simträning. Dock inte @ Harvard Stadium utan ett nytt ställe som jag aldrig har kört till förut, har redan ångest inför hur detta ska gå. Hatar att min bil är den största på marknaden också (kanske viss överdrift). Vädret är för varmt som vanligt och jag är hungrig. Det är väl ungefär vad jag tänker dela med mig av just nu. Tog inga bilder i helgen heller, även om jag borde ha gjort det. Spenderade söndagen hos ett par kompisar till familjens hus och helvete alltså! Jag satt bara och tittade mig runt omkring och fann inte rätt ord för att beskriva det. För mig finns bara den typen av människor samt platser fortfarande bara i klyshiga filmer. Ska nog fota lite mer nästa gång tror jag. Nu är det tvättdags. Livet är så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0