Softar lite

Genomgår just nu en, uppriktigt talat, fett soft vecka. Annat blir det till helgen så passar på att njuta nu. Njuta för mig verkar vara samma sak som att göra av med för mycket pengar, men det är det nog för de flesta andra också så därför bör detta betéende anses som helt okej även för mig.

Igår lunchade jag med Kristin, sen mötte jag upp Anette för lite soft häng i parken, shopping och middag. Idag har jag och Anna hängt på Arsenal Mall i Watertown och sen ätit middag med hennes hostfamily och kollat film och sånt. Har levt helt okej den senaste tiden med andra ord. Hade nog velat spendera mer pengar ändå, men just för att jag vill shoppa nu så finns det typ ingenting jag egentligen vill ha sådär jättemycket. Blir förbannad. Nu ska jag bara köpa en Michael Kors klocka. Sen ska jag inte köpa en enda sak mer här. Typ.








Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åå Forever 21 :)

Låter verkligen som du haft/har det "helt ok" :)

2010-07-30 @ 15:25:16
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0