Vit månad

För 2 veckor sedan kom jag och Anna fram till att en vit månad verkligen var på sin plats. Det gick bra den helgen jag jobbade (var i New Hampshire och inte hade tillgång till någon alkohol) men den här helgen var ju min lediga och på fredageftermiddagen skickar man ett sms till Anna "det t vore ju fint att dricka öl..." och till svar får man "men ja. Ska vi? Linda var typ på. Kanske kan vara hos henne" Och så blev det. Den vita månaden var därmed krossad! Det där var tydligen inte våran grej riktigt.

I lördags softade jag med Joe och Frida, drog hem, gjorde mig i ordning, gick till Frida, drack öl, träffade Sofia och Josefin, åkte på hemmafest i stan, drog till krogen, drog på efterfest och blabla. Kom hem till Frida och dundrade i säng runt 07.00. Typiskt trevlig kväll sådär. På söndagen gjorde vi typ inte mycket vettigt förutom att åka till stan för att softa och äta.

Allt som allt en trevlig helg och jag ligger fortfarande fruktansvärt mycket efter i mitt sömnschema. Måste verkligen sova tidigt ikväll + ta en fet powernap imorgon för att vara i fas igen. Om ens det hjälper.








Kommentarer
Postat av: Pet

Hon brunetten, är inte hon från lkpg eller?

2010-07-28 @ 12:41:37
Postat av: Cilli

Haha jo, Pet. Hon bor gångavstånd från mig här :D

2010-07-29 @ 05:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0