Död

Kass uppdatering beror på en jävligt trevlig helg samt att jag idag är sjuk. Helgen kanske var aningen för trevlig, för när jag pratade med Anna idag visade det sig att även hon har åkt på skiten.

Sov skitdåligt inatt och vaknade av att jag gick runt i mitt rum och letade efter mitt schema och tittade på min klocka som visade 03.00 och kunde trots detta inte förstå hur mycket klockan egentligen var. Feberyra, I guess. Tog mig ändå upp vid 07.00 och jobbade till 07.30. Febern tog dock över och slutade med att jag började gråta inför hela familjen, jävligt pinsamt för övrigt.

Jag har legat i sängen konstant från 07.30 tills nu, 20.30 när jag insåg att jag var tvungen att kissa. Joe är ute och köper flingor och lite choklad till mig som jag ska försöka få i mig. Hatar feber, det tar verkligen all tänkbar enegri. Huvudvärken vägrar gå över och svälja vill jag defenitivt inte göra i onödan. Jag som typ aldrig blir sjuk. Varför måste jag bli det nu? Mår piss över att jag inte kan jobba och ställer till problem för alla. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0