Grabbz

Idag gick jag en sväng på stan. Hade H&M i sikte och precis innan jag skulle entra fick jag syn på snygga grabbar, spanade, fortsätte gå och öppnar dörren till butiken. Hamnar i en jävla bokaffär. Detta slutar med att jag måste köpa en bok för 12 dollar innan jag kan ta mig ut, gå tillbaka och faktiskt gå in i rätt dörr och hamna på H&M. Vissa saker borde inte gå på gator, det distraherar en för mycket. Minns en gång när jag tittade så mycket på en hund att jag nästan blev påkörd av en bil. Hur som helst, shoppade en del bra saker. Imorgon ska jag på stan en sväng igen. Men ska fan bara gå in på 2 billiga affärer och kolla efter några softa sommarskor. Något annat skall icke inhandlas. Amen!

I natt är morsan och farsan i New Hampshire så jag och Joe har kidsen själva, men alla ligger i sin säng redo för natten nu. Tydligen ska vi sova i gästrummet på översta våningen för ungarna blir så rädda annars. Plz hehehe. Rekade precis läget i gästrummet, jag skulle gissa på att det är 5 grader där inne. Blir en... skön natt. Och en skön morgon när man ska vakna av grabben 07.00. Men tisdag avklarat, en dag närmare helg. Det är i alla fall bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0