Konsten att uppfostra kids

Har haft en rätt bra dag ändå. Jobbade 07.00-10.00 och fick en del saker gjorda. Dammsög mitt num och tvättade en hel del av mina kläder (övervägde att köpa nya underkläder istället men tänkte tydligen ekonomiskt för första gången i mitt liv) Sen hängde jag lite framför datorn och sen drog jag downtown och mötte upp Anna med hennes unge. Shoppade lite, hade lunch osv. (Haha, hade lunch? Säger man ens så? Vafan, skrev nog på lite svengelska där) Kom hem runt 18, badade grabben, gav honom mjölk och sen sov han.

Har precis suttit på youtube med tjejerna och visat dom lite Ola-klipp. Dog! Dom fick be mig att vara tyst flera gånger, men det går ju inte att hålla sig lugn när man tittar på honom. Totalt omöjligt. Sen visade jag dom Erik Saade från Melodifestivalen och varnade dom innan med orden "this guy, girls... he is smoooookin' hot". Och dom höll med :D Måste säga att jag är förjävla bra på att uppfostra dessa barn!

Fick efter detta höra "Cecilia, you are my best friend, you are first on my list, I love you". Tänk vad svenska snyggingar kan göra med amerikanska små tjejer. Är det inte helt fantastiskt? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0