Långhelg

Tog ju tåget till syrran i fredagskväll och skulle stanna till söndagkväll. Fick dock sms av värdmorsan på söndagmorgon om att jag var ledig även måndag (var nån form av röd dag här då) så drog tillbaka måndag istället. Träffade Tonje som var i Boston över dagen och hade lite soft häng med henne innan jag kom hem igen måndagkväll. SKÖNT! Som fan! Idag jobbade jag visst bara från 7-9 på morgonen och resterande av dagen helt off. Jo, jag tackar. Detta dock pga att jag tydligen ska jobba extra mycket i helgen. Gud, jag kommer inte ens våga titta på helgens schema och se hur hemskt det kommer vara.

Well, i övrigt en dag som inte har innefattat speciellt mycket nytta. Mer nöje kanske. Pratat med Daniel på skype precis. Citat Daniel: "Man saknar dig ju. Det är ingen som är jättefull längre". Det kändes ju "bra" att höra ^^

Ska iväg på conversation-class @ bibblan om en timma. Tror dock att jag bara ska sitta utanför och läsa en bok och kolla om Bobby (my love from last week) är där. Orkar inte sitta i en grupp och prata om meningslösa saker som inte ger mig något. Jag har för ont i huvudet. Eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0