SIMPLE PLAN NEXT: CHECK

Idag bokade jag och Anna äntligen biljetter till en mini-festival. Efter en månads prat om det men utan vidare resultat tog Anna idag tag i det och sa "du... allvarligt... vi borde boka nu!" Och så bokade vi! Tar som vanligt alldeles för lång tid innan jag tar tag i saker så tur att Anna tog det på allvar genom att säga åt mig sådär på skarpen ^^ KindaH.

Så om 2 veckor ska jag se SIMPLE PLAN för tredje gången i mitt liv. Jag dör! Ett av mina absoluta favoritband i heeeela världen. Dessutom är All time low på samma festival och dom är också ett av mina absolut farvoritband. Dubbel lycka! Greenday och Boys likes girls är också sjukt grymma band som jag ska ge en extra chans inför detta. Ae shit, jag är så taggad att jag dör :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0