Söndagkväll

Det var min jobbhelg i helgen och jag har haft skaplig ångest inför detta. Nu är det dock över och jag kom undan med endast femton självmordstankar, vilket bör anses som helt okej i den här sitsen.

I fredagskväll softade jag i min ensamhet, tog en löptur, en dusch och kolla film (på datorn då förstås, eftersom jag ännu inte har fått tv:n jag har blivit lovad hehehe, inte alls frustrerande) Igår var det tennis och poolhäng på dagen och på kvällen häng med kidsen då föräldrarna hade sin standardmiddag. När de kom hem drog jag downtown för att möta upp Joe och hennes brassepolare men det blev årets krångel så jag mötte upp Mike så åkte vi hem till honom och kolla film istället. Idag har det varit Fathers day i USA och det har varit middag med släkten här hemma. Släkten bör anses som helt okej. Faktiskt. Kan knappt tro att det är sant.

Ae, ska lägga ner det negativa i bloggen nu. Ny vecka imorgon och det enda jag kan tänka på är att fy helvete vad jag ser fram emot helgen som kommer! Då kommer jag nog få känna mig fett glad igen :D




Kommentarer
Postat av: Bralle

EN GRABB? ? ? ?

2010-06-21 @ 21:36:34
Postat av: Cill

Haha ja, en grabb! Randompolare sådär :D

2010-06-22 @ 06:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0