Arrival

Jag kommer att anlända till New York 22:e mars, och sedan spendera tid på en skola i New Jersey för att lära mig lämpliga saker inför mitt au pair-år. Tiden på skolan brukar vara ungefär fyra dagar för alla, vilket jag och min USA-familj tog för givet att den skulle vara även för mig. Tydligen så var det inte så och idag fick familjen veta att jag är bokad på en flight från New York till Boston redan på kvällen den 24:e.

Nu är problemet att familjen är på semester och kommer inte hem ifrån den förrän den 26:e. Jag fick tre olika alternativ som vi kan lösa detta på:
1) Jag åker från Sverige en vecka senare
2) Familjen bokar och betalar ett hotellrum för mig två nätter
3) Jag åker till Kristin och är där så länge

We'll see, we'll see...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kom till MIG!!!! <3

2010-03-02 @ 18:24:17
Postat av: Pet

alt.3 låter bäst :)

2010-03-03 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0