Dagen före...

En sak kan jag ju konstatera efter den här dagen: det är OMÖJLIGT att resa bort i 13 månader och bara få ha en väska med 23 kg i. Nu förblir alldeles för mycket av mina kläder hemma.

Jag är för övrigt nöjd med sista helgen i Linkan! I fredags blev jag grundlurad och hamnade på överraskningsfest som mina kära vänner hade anordnat. Bästa kompisarna, underbar mat och bål med alldeles för mycket sprit i tydligen :D Bra drag och kvällen slutade med att jag somnade på badrumsmattan. Bra betyg med andra ord! Igår blev det hockey och fest igen. Extremt roligt att hinna med en sista lördagsmatch som dessutom slutade i en förjävla viktig vinst.

Nu är det lite schysst häng här hemma. Om fyra timmar åker jag, mamma och pappa mot Arlanda. Jag har inte riktigt fattat det ännu, trots att det är extremt nära nu. Det kommer att ta mig nästan exakt ett dygn från dörren här hemma tills jag landar i New York. Vilket fantastiskt trevligt dygn jag har framför mig. Typ.


Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att höra att du är nöjd med helgen :D viktigt som fan ! Njut av tiden där borta, här hemma står allting still och alla finns kvar när du återvänder! Jag kommer att följa din blogg som fan ska du veta, uppskattas med massa bilder och en uppdatering ändå om det bara kanske är ett "hej" någon gång och inget mer. Jag kommer att sakna dig såklart :D VI HÖRS! <3

2010-03-21 @ 22:02:44
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0