Det här med att säga hej då...

Jag och Mawe precis på msn:

Cilli säger:
seeeeees.. om fett länge  
West | säger:
( oh yes ingen fylletaxi)
haha nevars
kommer saknii dej ju   
men vi kommer ju ses o du har ju värsta äventyret framför dej   
Cilli säger:
hahaha oooh, sakniiii bästa taxisen  
West | säger:
haha
fan ja tänkte på dej när ja kom hem från festen förra helgen  
va gullig du vart mot mej   
Cilli säger:
aaah, vi får se det så.. vi kommer ha fett kul båda två och sen vips har det gått 13 månader och så ses vi   
hahaha vadå gullig?  
West | säger:
lätt, det går snabbt  
jamen ställer alltid upp liksom
när ja o *** gjorde slut.. så snackar ja med dej.. vem är ja liksom
Cilli säger:
klart jag ställer upp, det gör jag alltid  
West | säger:
det är det som är så bra med dig :)



Jag dör! Alla dessa "hej-då-samtal" man måste ta... Jag tjuter ihjäl mig! ÅH :(

Kommentarer
Postat av: sash

vi alla finns kvar här när du kommer tillbaka! du kommer få ett freakin awesome år cillis! lovisen:)

2010-03-21 @ 07:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0