Framme

Ett dygn senare befinner jag mig just nu i min hotellsäng i New Jersey, USA. Grät inte en enda tår på vägen hit och när jag satt i bussen till hotellet och såg USA utanför rutorna så kunde jag inte låta bli att bara njuta av hela skiten. Har ätit på restaurang med två svenska tjejer ikväll, och imorgon ringer väckarklockan 06.00. Troligtvis kommer jag enbart vilja dö då. Jag önskar nu att de här dagarna går sjukt fort så att det blir torsdag snart! AMEN :D Imorgon blir det dock New York, så det blir nog schysst häng!

Btw, min adapter funkar inte till min datorsladd vilket betyder inget Internet, så uppdateringen kan tyvärr bli lite svår att förlita sig på de kommande dagarna. Eller typ de kommande 3 veckorna tills mamma och pappa kan köpa en ny som faktiskt fungerar åt mig. Fruktansvärt irriterande!

Some pics:


Hur man överlever 9 timmar mellan Frankfurt och the US.






Här har ni mig de kommande 3 nätterna. Så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ser riktigt nice ut! :)

2010-03-23 @ 09:15:10
Postat av: Malin

Kul att resan gick bra :D inte så konstigt med en öl och dosa rapé , allt man behöver :D Sjukt att förstå att du är där borta nu , så nice för dig :D

2010-03-23 @ 11:55:28
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0