Less

Är på sjukt dåligt humör, vill fan åka hem. Fast det vill jag inte egentligen, det vill jag bara för att jag har ont i huvudet och inte har sovit typ ett piss de senaste 6 dygnen. Dessutom har jag tappat bort min jävla kappa. Hatar att jag inte kan hålla reda på flera saker samtidigt. Bye bye, jackan! Dessutom kommer jag att få betala minst 500 jävla kronor för min packning när jag ska flyga imorgon. Seriöst, jag vill bara gråta. Jag har ingen jacka, jag har inga pengar. YEY! Jag hoppas att det känns lite mer taggat imorgon när jag vaknar. Frukost halv sju, lektion vid åtta, lunch halv tolv och sen drar jag och resten av dem som ska flyga till Massachusetts först från hotellet för våra plan går tidigast.

Det var trevligt i NY C hur som helst. Shoppade ingenting idag heller. Ytterligare en sak att lägga till på listan över saker som suger just nu.


Kommentarer
Postat av: sash

var försvann jackan? :(:(:( </3

HAVE FUN! AAVIIIS på dig :D

2010-03-25 @ 07:26:20
Postat av: pet

cilla då :( tråkigt att höra!

men du kommer kunna köpa en ny jacka sen och säkert åka tillbaka till new york och shoppa nån annan gång :D ha det så roligt nu. pusss

2010-03-25 @ 15:29:49
Postat av: CILLA

Tack Petra Larsson :) :) PUSS

2010-03-26 @ 02:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0