Limmo?

Jag har känt mig lite osäker på en del frågor den senaste veckan men nu börjar det mesta falla på plats. Min USA-familj befinner sig just nu i Los Angeles på semester och kommer därefter direkt byta ut solsemestern och dra till Utah för skidsemester. När jag landar i Boston, ungefär 15.30 på torsdagen kommer familjen fortfarande inte vara hemma och därför ska jag bo hos Kristin och Dennis ett par dagar.

Idag fick jag mail från pappan i familjens office Administrator där hon skrev att min transport till Kristin var bokad och att jag kunde höra av mig till henne om jag hade några frågor nu när dom är bortresta.

"When you arrive at Logan Airport, pick up your luggage and proceed to the "LIMO PICK-UP LOT" outside across the lane. The driver will be waiting for you with a sign with your name."

Blev aningen nervös när det stod "Limo" och sökte på bilföretagets namn på google, vilket visar sig vara "American Classic Limousine". Är detta ett skämt eller är det meningen att jag ska glida ut från flygplatsen med en pundig resväska och sätta mig i en limousine och tro att jag är något som jag inte är?! Haha, jag kommer skämmas ihjäl!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahaha!! Det kallas Limo aven om det ar en vanlig bil, "strech limo" nar det ar en sadan som pa bilden : )

2010-03-11 @ 22:57:45
Postat av: Sash

men cilla, klart du ska åka limo. vad annars?! PLEASE:D

2010-03-12 @ 09:42:26
Postat av: Malin

HAHAHA, såå jävla värt ;D

2010-03-12 @ 13:09:30
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: mill

haha swweeeeeeeeeeet :D

2010-03-12 @ 17:35:15
Postat av: Rebecka

Får hoppas på det bästa du! :)

2010-03-13 @ 15:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0