New York City

Tillbaka efter kvällens visit på Manhattan. Jag är nöjd, men det mesta blev lite väl stressigt så vi hann inte alls med att se allt man vill och ska när man är där. Det enda jag kunde säga när jag gav mig hemåt var liksom att jag köpte två korv med bröd, känns inte helt okej efter att ha besökt NY city, men det får gå. (Fick åtminstone en komplimang av korvsnubben som kallade mig "Miss Sweden" och diverse andra snälla saker) Så ja, det känns ändå helt okej ^^ Jag och Tonje (min norska polare här) har redan gjort upp planer inför det kommande året varav en innefattar en weekend i New York. Hon ska förresten också till Boston sen så det känns skitkul verkligen! Kunde inte bli bättre :D




Jag och Tonje





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0