Onsdag

Det är ju bara konstatera att man inte alls är van vid att faktiskt ha ett schema att följa och att gå upp fruktansvärt tidigt på morgonen. Det har gått tre dagar hos familjen och jag ska orka med det här i ett helt år. Fråga till mig själv: Hur FAN tänkte jag? Det kan ju allvarligt talat inte vara hälsosamt att leva så som de flesta arbetande människor gör.

Idag har jag, min hostmum och lillkillen shoppat lite olika randomgrejer för 5000 kronor. Jag fick dock 4 par Calvin Klein-shorts. Hon bara langa på eftersom vi inte visste vilken storlek jag skulle ha (jag kunde btw ha alla) Well, hon drog kortet och led säkert inte speciellt mycket av det. Anledningen till dessa inköp är att det är speciella dresscodes på alla klubbar och alla olika ställen dom är medlemmar i eller besöker och troligvis är inte mina kläder sådana som passar in i alla dessa.

.
Detta möts man av när man går in i huvudentrén på huset, I kind of love it!


Kommentarer
Postat av: sash

det här låter ju helt fantastiskt spännande :D längtar tills du uppdaterar om dom här klubbarna azz ! måste ju vara så grymt schtekigt :D



saknar du ölisarna förresten? hihihi puss

2010-04-01 @ 07:56:22
Postat av: Rebecka

Måste ju erkänna att det såg ganska fint ut :) Gillar sånna trappor helt klart!

2010-04-01 @ 12:36:43
Postat av: Malin

awesome :D

2010-04-01 @ 12:42:42
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0