Söndag

Den fruktade söndagen är här... Startade upp dagen med att få ta del av lite andligt och hängde med Dennis mamma (Dennis är Kristins man) till hennes kyrka. Hon sjöng i kören så där satt jag och försökte hänga med, och dölja mina gäspningar. Men det var absolut en intressant upplevelse och jag blev presenterad för x antal människor. Har massa nya bästisar nu och en potentiell dejt (I wish)

Men nu ska jag strax lämna big sis och bege mig till den bostad jag ska ha de kommande 12 månaderna. Jag vet inte vad det är med mig, men jag trodde att det skulle kännas 1000 gånger mer nervöst än vad det faktiskt gör. Bara för det lär väl denna kväll sluta i katastrof. Gosh, ett par bira skulle nog vara på sin plats nu. Btw, jag har denna vecka slagit mitt rekord i kategorin "Hur-få-öl-har-jag-duckit-den-här-helgen?" där 2 öl är svaret för denna vecka. Snacka om livsförändring det här, beer is no more :/ :/

Hos syrran:








Nu lämnar jag alltså detta, Brookline is next.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0