First day

Första dagen börjar bra. Alla (förutom jag) försover sig och barnen kommer 30 min för sent till skolan. Mamma och pappa, ni kan vara lugna, det var inte på mitt ansvar, det var inte mitt fel, det var inte jag som skulle väcka barnen, det var inte jag som skulle köra dom till skolan osv, så det är no hard feelings mot mig som tur är.

Ikväll blir det någon form av tillställning här. "Passover" ska firas (whatever that is, någonting som judarna gör tydligen) så vi kommer vara 12 pers runt middagsbordet ikväll. Vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt :D



Det här ser man när man kommer ner för källartrappan ner till mig. Jag bor där rakt fram till vänster :D Visar mer vid senare tillfälle, men där har ni i alla fall en sneakpeak.


Kommentarer
Postat av: sash

lägg aav soo cillahbloggahstyle o ge sneakpeaks :( buuu :D

2010-03-29 @ 20:00:12
Postat av: pet

snigg soffa :D

2010-03-29 @ 22:34:27
Postat av: Rebecka

Färglatt o trevligt :)

2010-03-29 @ 22:40:33
Postat av: Anonym

Sagga: So Cillihbloggahstyle az, I can't believe it! :O Men bilder kommer så fort jag har fått lite mer ordning påt! Jävla röra just nu :D MEN SNART!

2010-03-30 @ 03:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0