Amerikanare...

Kvällsmat 20.45: check! Är inte helt övertygad om att jag gillar dessa sena middagar som sker väldigt ofta. Måste dessutom avbryta mitt i viktiga hockeymatcher för att äta, eeeh big fail?

Måste sova! Vet inte när jag och mitt huvud ska vänja oss vid dessa få timmar sömn. Konstant huvudvärk i 2 veckor nu, vilket jag i och för sig är van vid att det kan ske hemma med men här måste man ju hålla uppe humöret utåt 24/7. (Alltså 24 timmar om dygnet, för dig mormor som läser bloggen och troligen inte alls förstår vad dessa moderniteter betyder) Jag har inga av mina mediciner mot huvudvärken med mig hemifrån heller verkar det som. Kommer avlida inom loppet av 2 veckor, bara så att ni vet.

Imorgon ska jag platta håret på M för dom ska ha nån bok-grej i skolan. Jag frågade vilken tid vi skulle göra det, svaret blev 06.00, efter lite mothugg från min sida blev det 06.15. Men allvarligt, förstår inte hur en 10-åring kan ta 1 och en halv timma på sig på morgonen när jag hinner duscha, föna håret, platta håret, fixa frisyren i övrigt, sminka mig, välja kläder, klä på mig, äta frukost, kolla på serier och syssla med övrigt datanördande under samma tidsperiod. Ae gud, dom är fantastiska dom små liven............. Typ :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjao! Hoppas du har det bra där borta..

Hittade en sida och tänkte på er som är iväg ;) hahaha

http://www.missingsweden.com/index.php?cPath=35

Gå in där om du saknar svenskt godis osv =)

Hadet!

2010-05-06 @ 10:06:17
URL: http://mjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0