Class

Herregud! Ikväll skulle den andra au pairen här, let's call her J, på nån "prata-engelska-class" och av någon okänd anledning bestämde jag mig för att följa med. Vi delade in oss i grupper, typ 6 i varje + en "lärare", sen snackade vi om olika saker, läste lite, spela nåt kortspel osv. I nästan två timmar höll vi på och tiden gick faktiskt ganska fort. Jag vet dock inte om det gav mig speciellt mycket, vissa kunde jag inte ens tyda vad de förstökte säga. Bäst var när jag fick tala gott om Sverige, hockey och förklara för alla vad mitt favoritord på engelska betyder, nämligen random. Succé :D

Men guuuuuud, den första "läraren" som var i min grupp alltså... HEY, THE MAN OF MY DREAMS! Han var det finaste nåååååågonsin! J såg direkt på mig när vi var klara (vi var inte i samma grupp) att jag var helt såld. Gillar mest att jag skrek till henne när vi kom ut från bibblan "ooooooooh I just met the love of my liiiiiiiiiiife!" varpå hon säger "han går precis bakom oss". Whatever, jag bjuder på den idag, var på sånt förjävla trevligt humör :D Det roliga var att J innan sa att jag skulle rycka upp mig lite, att det skulle bli kul att jag kanske skulle träffa mitt livs kärlek där - och så gör jag det! Även att han själv inte vet om det :D Ska gå dit nästa vecka igen och hoppas på att han är där då med. Är han inte det tänker jag aldrig mer gå dit. Så ni vet.


Brookline Library där vi var ikväll. Upptänkte precis att jag visst har fått med min nya kärlek på bild, bakom bilen längst bort. Helvete, hoppas han inte såg och tror att jag försökte ta bilder på honom :O Bra_intryck!

Kommentarer
Postat av: sash

Hahaha åh vad spännnade. Hoppas han är där nästa vecka !!!

2010-05-26 @ 07:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0