Dagen i lite bilder

Idag har jag aktivt jobbat i 2 timmar, lolz. Äckligt skön dag heheh. Drog till tjejernas skola och kollade när de lirade lite lacross. Lacross måste väl för övrigt slå rekord i att vara den mest sjuka sporten? Vad är det för påhitt egentligen? Jag förstår inte alls tjusningen. Wahevah. Drog hem och hängde med My i det fejna vädret. Sedan traskade jag den lilla biten över tomten över till mig, åt svenska pannkakor och drack ett glas mjölk. (Smakade av någon anledning inte alls lika gott som hemma). Sen råkade jag spilla ut ca en halvliter aceton på bordet vilket resulterade i någon form av uppfrätet bord, la en duk över och låtsades som ingenting och hoppas på att ingen någonsin ska märka det :D Sen bakade jag muffins till kidsen och sen kom alla hem i en timma innan dom drog på balett. "Tjarrå, tack för soft dag!"

Tjejernas skola:












Kommentarer
Postat av: Malin

Haha , tro du på fullaste allvar att det var jag som garnerade den eller? ;D

2010-05-14 @ 15:39:48
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0