:(

Har tydligen haft ett fysiskt breakdown idag. Känner mig fett sjuk men termometern har inte visat några direkt höga siffror idag så jag kanske slipper undan feber. Fast fan hellre det än så som jag går runt och mår nu. Och måste jobba ändå, liksom. Gosh, jag ville bara avlida imorse. Tog en fin nap mellan 09.30 - 12.30 vilket gjorde att dagen kändes aningen bättre åtminstone psykiskt. Eller fan, dagen har varit bra psykiskt faktiskt, inte ett enda breakdown efter klockan 09.00 imorse.

Jag vill aldrig flytta härifrån, Boston, MA, USA! Kan inte bara någon rik och trevlig snubbe fria till mig eller nåt? Hatar att pengar ska sätta stopp för alla ens jävla planer och önskningar i livet. Inte ett skit kan man göra. Så sjukt deppigt. Okej, dagens första psykiska breakdown efter 09.00: check! Jag själv som orsakade det också. Så jävla onödigt. Ska kolla på Lost och sova. Hej då allihopa, säg till om ni vill sätta över lite pengar till mig och behöver mitt kontonummer heheeeeh...

Kommentarer
Postat av: Martin

Får jag göra reklam genom din blogg med mitt kontonummer också? :D -30 på kontot nu..

Skype snart? :)

2010-05-19 @ 10:44:20
Postat av: Pet

DU SKA INTE STANNA KVAR I USA! <3

2010-05-19 @ 13:27:39
Postat av: Lotta Persson

Hej Cilla ,jag ber mamma om kontonummer får jag se vad jag kan hjälpa dig med. kram Lotta...

2010-05-21 @ 23:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0