Hejsvejs va

Nu har den andra au pairen anlänt. Hon har varit här i 5 timmar och vi har redan haft diverse trevliga pratstunder. Gillar mest den senaste när hon frågade mig vad jag tycker om familjen (heheheee eeeh). Men skönt att jag redan nu känner att vi kan vara jävligt ärliga med/mot varandra, det har jag längtat efter in this house. Jaja, inget mer snack om det. Vidare update om utveckligen av detta om kanske en vecka när jag vet lite mer hur det känns. But so far, so good. Sen vet jag ju att saker i mitt liv som känns sisådär rätt bra brukar sluta i ett rent helvete. Gud måste älska mig något otroligt :)



Jag gjorde en skylt och satte på Joaras dörr så hon skulle känna sig välkommen. Här försöker man minsann! (Förjävla nöjd med skylten som ser mer ut som "Made by Cecilia, 6 years old")




Kommentarer
Postat av: sash

haha gullig du är då cilla:D blev hon inte glad för skylten ? :D

2010-05-07 @ 08:30:39
Postat av: Mamma

Vilket arbete du har lagt ner på denna.

2010-05-07 @ 12:20:07
Postat av: Lotta Persson

gillar dig Cilla kram på dig STÅ PÅ DIG ANNARS STÅR NÅGON ANNAN PÅ DIG.. kram

2010-05-07 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0