JP

Har spenderat några timmar @ promenix. Drog till banken, åt lunch, handlade lite skit och gick hem. Det var trevligt och jävligt varmt, sisådär 30 grader. Pjuh, men är nu hemkommen och tydligen rådäckad i min säng. Orkar inteeeeeee vara vaken mer! Har jag möjligheten kommer jag lägga mig 20.00 ikväll, jag lovar. Eller njeee, 20.30 så jag kan se "Halv åtta hos mig" först. Ska vika lite tvätt och softa till ett Lost-avsnitt nu innan ungarna ska hämtas från Robotics 17.30. Typiskt att det är sista gången för dom idag, har dyrkat tisdagarna annars för då har jag kunnat softa fram tills dess. Well, bara tagga till. Lite svårt idag bara, det ordnar upp sig tills imorgon.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0