Let's go Bruins

Igår, lördag, lirade Bruins sin första match i omgång två i slutspelet. En annan letade biljett och skulle precis betala 100 dollar när familjen fixar så jag kan ta en av deras säsongsbiljetter. En biljett för 157 dollar, varav jag inte betalade en spänn själv, kändes helt jävla okej (och lite dumt för det är ju trots allt nästan 1200 kronor.) Men helvete vilken grej det är alltså! Hade gåshud över precis heeeela min kropp när dom sjöng nationalsången och spelarna kom in på plan osv. Så jävla annorlunda stämning jämfört med hockeyn hemma och framför allt bättre drag nu när det är slutspel. Typiskt svenskar att vara mest tillbakadragna i hela världen och inte ens våga sjunga nationalsången eller vifta med sin handduk som alla får. Hur som helst, vilken match! Trodde vi satt säkert efter 2-0, 3-1 samt 4-2 ledning, men det stod 4-4 när slutsignalen gick. Vann med 5-4 i första förlängningsperioden. Helvete så gött :D Hemmamatch imorgon igen, och jag ska inte gå. Life's a bitch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0