Lost

Dagens stora händelse: Sista Lost-avsnittet NÅGONSIN! Har verkligen bävat inför den här dagen och jag kan ju erkänna att det var jävligt jobbigt. Grät x antal tårar och höll hela tiden koll på tiden "nu är det bara 30 minuter kvar av Lost... nu är det bara 15 minuter kvar... nu är det bara 1 minut kvar!!" Helt sjuk känsla nu efteråt alltså. Aldrig någo nsin mer kommer jag att ha ett nytt Lost-avsnitt att se. ÄRLIGT! Okej, ingen förstår mig antagligen i denna hysteri men jag har varit besatt av denna serie i så många år nu. Säsong 1 och 2 (eventuellt 3 med) är det bästa du någonsin kan se i serie-väg, alla kategorier, alla dagar om året - jag lovar! Jag kan allvarligt talat inte sätta några ord på det.

Jag minns när jag och Martin var på semester på Öland och vi hittade säsong 1 hemma hos hans bror i Kalmar då vi sov där första natten. Vi malde igenom huuuur mycket som helst, och väl på Öland fick båda abstinens och vi lämnade därför Öland tidigare än beräknat och bosatte oss i Karlmar där tv + Lost fanns. Det första vi gjorde när vi kom hem var att köpa säsong 2. Dirr barre! Sån sjuk känsla. Det blev ett beroende from minute 1 of season 1.

Oj, bra blogginlägg för övrigt. Någon form av kärleksförklaring till Lost såhär på måndagkvällen :D I övrigt har det varit en okej dag, varit trött som ett helvete bara. Ska nog sova nu. Känner att ett breakdown är påväg. P.s Testade precis en Dr Pepper och det var bland det vidrigaste jag druckit någon gång. Big fail. Aldrig mer. Hejdå. D.s





Aldrig någonsin mer Jack Shephard! Hur ska jag överleva?! Han är den tredje och sista personen på min lista "folk-jag-vill-gifta-mig-med". (Ehm, vem fan har ens en sån lista?! Jag kan inte vara helt okej) Whatever, i love him to death <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får hitta en annan serie och vara besatt av den!:P

2010-05-25 @ 08:48:09
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: mill

jaaaaa! fast vad gillade du slutet då? :P

kändes lite random, precis som allt annat i lost :D random med en liten touch av något helt jävla underbart :D

2010-05-25 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0