Snart helg

Klockan är 21.00 och min dator kommer att stängas av för dagen alldeles strax. Trött_tjej89. Fast egentligen är jag inte jättetrött men jag kan ju försöka inleda min seriösa sida med att sova tidigt för att vara utvilad till arbetet imorgon bitti när klockan ringer 06.00 hehehee (jag börjar alltid 07.00 men måste snooza 45 min innan jag kommer upp) Imorgon hoppas jag för övrigt på en rätt soft dag. Jobbar 07-09 på morgonen, sen ska jag luncha med my sistaH. Sen har jag grabben från 18.00-19.00 och sen kommer förhoppningsvis familjen hem senast 20.00 för jag och Tonje ska nämligen på någon randomkonsert. Vi träffade några grabbar i lördags som delade ut demos och bad oss komma och kolla när dom lira fredagkväll. Tydligen ska man ställa upp på det, trots att musiken var aningen för lam för min smak. Ja ja, kan säkert bli en trevlig fredag hur som helst.

P.s Är lite ledsen för att det var sista avsnittet för säsongen av "Halv åtta hos mig" ikväll. Vet inte riktigt hur jag ska överleva nu när alla serier börjar ta slut. :/ Mamma, förresten! Var inte hon 23-åriga tjejen som var med i Halv åtta hos mig den här veckan SJUUUUKT JÄVLA JOBBIG?! Jag kunde inte ens titta eller lyssna när hon pratade. Idiot! Ja ja, tjarrå! D.s

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag såg inte programmet denna vecka, det var repriser. Jag kommer inte i håg exakt hur hon var, men det har varit fler kommentarer på FB om henne.

2010-05-21 @ 07:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0