W/e


Helgen har bestått av det som bilderna nedan visar. Promenad med nya au pairen, simtävling, shopping och cykeltaxi med fett_snygg kille, jobb och sleepover med Anna även lördagkväll. Igår var det Mothers Day här, trots att jag var fett tjurig gick jag upp mitt i natten för att lägga mitt och barnens projekt + en cupcake på köksbordet så hostmum såg det när hon gick upp. Sedan åkte vi till Harvard Club och hade lunch med resten av släkten. Sjukaste jävla buffén alltså! Hummer, musslor, ostron, olika sorters lax (varav det fanns gravad med hovmästarsås. Det stod till och med "swedish salmon" i beskrivningen. Jag fick tårar i ögonen.) Och ärligt, efterrättsbordet/borden var ju helt brutala. Jag har aldrig varit med om dess like. Tänkte på dig Pet... Hade gjort vad som helst för att ha dig där, du hade verkligen varit i himlen bland all fantastisk mat :D

















Kommentarer
Postat av: Pet

haha :D jag säger bara: det vattnas i min mun! jag antar inte att du tog nån bild? kanske lite pinsamt :P

ååh, mat och efterrätt är det bästa som finns!

2010-05-10 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0