Wops

Idag sa M: "Cecilia, you seem sad..." Hon vet dock minsann hur man lyckas få mig on the go igen - man pratar grabbar! Så här löd en del ur dagens mycket givande konversation:

M: I can't believe you like Tuukka Rask (målvakten i Bruins för övrigt)
Jag: WHAAAT?! He is soooo hot! You have bad taste in boys.
M: Oh my god, no. My boyfriend is hot!
Jag: Kiki, you don't even have a boyfriend.
M: OOOH, I KNOW! Thank you so much for reminding me of that, Cecilia!

Sjukt kul att höra henne snacka om sina heta killar, vem hon ska gifta sig med, att hon bara dejtar äldre killar för de andra är så omogna, hur hennes kompis snodde "hennes kille" och om hur hon sa hej till den hon gillar (som hon aldrig har pratat med i princip) just den dagen jag hade plattat hennes hår och hon såg skiiiiitsnygg ut (citat från henne själv) Var man sådär när man var 10 år egentligen? Troligen var väl jag det men över lag liksom ^^


Min kille... (sort of heheh) <3 <3 :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Pet

hahaha :D

2010-05-13 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0