Work

Idag skulle jag egentligen varit i Newport, Rhone Island, och kollat på feta mansions och ätit lunch vid havet. Men tydligen var hela familjen tvugna att handla tomatplantor just precis idag så jag måste stanna hemma med grabben. Känns inte roligt nån(jävla)stans om jag ska vara uppriktig. Ska väl väga upp det med att tjura i min ensamhet på mitt rum resten av dagen sen. Vill att Anna ska komma hem från California och sånna bra grejer! Aldrig mer ska hon få åka iväg utan mig :D


Tonje på liveuppträdandet i fredags. Bästa med helgen måste fan varit att bara kunna glida in på stället, säga att man står på listan och inte behöva betala ett öre. Enda gången det kommer ske i mitt liv så det får man väl se till att njuta av ett par dagar framöver med.






Kommentarer
Postat av: Josefin

haha man tackar:P Jo då allt är bara bra med mej:) Dej med? :) Jag bor ca 40 min in till Boston. I Weymounth närmare bestämt. Så det tar 40 min med tunnelbanan och med bil:P Vart bor du någonstans? :) Hade varit grymt kul om vi kunde ses någon dag:)

2010-05-23 @ 19:15:23
URL: http://jsword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0