Det har ju varit helg också


Ligger lite efter med helguppdateringen men så går det när man har en helvetesvecka med helveteshuvudvärk så man istället sover bort exakt all sin lediga tid. 00.30 blev visst klockan nu och det är ju tur att jag har sovmorgon imorgon. Kidsen har studiedag och det kan nog bli rätt bra drag att bara leka en hel dag. Undrar vad jag ska sysselsätta dom med egentligen. Göras rispudding ska det tydligen i alla fall. Jävligt synd att dom verkar extremt inställda på detta, jag tror typ att det kommer bli omöjligt för mig att få dom på andra tankar. Vafan, vem lagar ens rispudding? Det är inte ens lite gott. Plz.

Ja ja, helgen bestod av förfest hos Anna med hennes kompisar från Sverige. Drog till Landsdowne till stängning, åkte taxi hem, väckte Joe 03.00 och frågade "have you seen my phone?" Jo, för det hade hon ju säkert gjort sovandes hemma medan jag har varit på krogen och smsat med henne tidigare på natten. Bra där, Cill! På lördagen drog jag på Bruins-match med Anna och co. Därefter mötte jag upp Frida och vi tog ett par drinkar, heheh låter sådär lyxigt och inte alls som jag. Drinkar = redbull vodka i plastglas, lite mer min stil. På söndagen blev det fin sushilunch med hela gänget. Padi beställde 24 bitar. Bara. Det var ju inte så mycket, ändå orkade han inte de sista två. Lite lame sådär. Trevlig helg hur som helst!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0