Produktiv afton

Klockan är nu 24.00 och i min och Joes källare sker just nu tvättning, ihop-plockning på våra rum, damsugning, packning osv. Helt fantastiskt vad mycket vi har fått gjort ikväll. Har varvat dessa aktiviteter med Halv åtta hos mig och Paradise Hotel och nu tänkte jag dra igång Sveriges skönaste familjer innan jag kanske bör sova.

Malin, Mill och Pet har spenderat dagen i New York och imorgon blir det schysst häng igen då jag är helt off work fredag, lördag och söndag. Imorgon blir det Cambridge Mall, Harvard samt utgång @ Fenway. Låter som en helt okej dag faktiskt. Fan så lycklig jag känner mig just nu, jag behöver det här big time :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0