En blogg har man visst...

Nej men om man kanske skulle ta och blogga lite, nu när man faktiskt har en blogg och allt. Har varit fullt upp i helgen så skyller på tidsbrist. Var ledig fredagen, och jobbade sen 6 timmar lördag och söndag. Jobbet satte tydligen inte stop för ölen den här helgen heller, slutade på Landsdowne både i fredags och lördags. I fredags drog jag, Anna och Joe på bio först och såg "The social network" som utspelar sig i Boston, @ Harvard. Den var rätt grym faktiskt, handlingen är ju liksom det som livet numera faktiskt kretsar runt - facebook. Sann historia och sånt för övrigt. Bör ses för er som ej gjort. I lördags gav jag 15 dollar i dricks när jag köpte öl också. Detta kan ju för vissa anses som lite idioti, och det håller jag med om. Jag tänkte helt enkelt skapligt jävla fel och sen satt man där dum som fan. Men gjorde ju bartjejen glad åtminstone, och då kan det ju vara värt det. Eller nåt.

Idag vaknade jag upp med Anna bredvid mig igen och sen har hon hängt här tills typ 22. Soft med lite schysst häng när man jobbar och så. Tiden går liksom aningen fortare. Sen skulle familjen ut och äta så vi lagade egen mat. Jag var skithungrig och taggad för det och så blev det jätteäckligt. Besvikelsen när mat inte blir som man förväntat sig är ju kanske den värsta besvikelsen en Cill kan uppleva.

Imorgon är det måndag, och sen är det tisdag och då kommer jag vara lilla gladisen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0